JOY-napok kívánságlista/2016+tippek

2016.11.06

Újra megérkezett a várva várt pillanat, mégpedig az őszi JOY napok. Bevallom személy szerint én jobban szeretem a JOY-napokat, mint a nagy tesó Glamour-napokat. Ennek az oka roppant egyszerű, tapasztalataim szerint sokkal kevesebb ember van az üzletekben. De én mindenképpen ott leszek. Ha kíváncsi vagy, hogy én mire váltom be a kuponjaimat, akkor tarts velem.

DM (0.nap)

  1. L'Oreal Nutri-Gold, 50% kedvezmény, több termékre: Mivel beköszöntött a hideg, szeles idő ezért az arcápolási rutinomat is át kell szabnom. Hosszas kutatások után, arra jutottam, hogy ez a termékcsalád tökéletes lesz számomra. 
  2. Maybelline, 50% kedvezmény, egy termékre: Alig várom, hogy én is kipróbálhassam a Fit Me korrektort. Remélem le tudok csapni rá.
  3. Garnier arápoló/arctisztító, 50% kedvezmény, több termékre: Egy kétfázisú micellás víz és egy arctisztító tonik is mindenképpen velem jön.
  4. Rexona, 25% kedvezmény. több termékre: Számomra a legjobb izzadás gátló dezodor a Rexona Maximum Protecton-je. Elég borsos ára van, de ezzel a kedvezménnyel megéri

Rossman (1.nap)

  1.  Astor,40% kedvezmény, több termékre: Nálam a korrektor úgy fogy, mint másnál a zsebkendő. Szerintem az eddig próbált korrektroaim közül az Astor Perfect Stay 24órás korrektorja volt a legjobb és lehosszabban tartóbb. Mindenképp velem kell jönnie.

Ezen felül magammal visszem még jópár kuponomat, hát ha valami megtetszene. Ez a lista, csak azokat a tételeket sorolja fel, amelyekre feltétlenűl szükségem van. 

Pár tipp a vásárláshoz:

Vásárlás elött, menj be az üzletbe és nézd meg a termékeket, hogy mi tetszik és mire lenne szükséged. Majd írj egy listát tételesen. Mindeközben figyeld meg, hogy az áruk a bolt mely részein találhatóak, hogy célirányosan tudj majd vásárolni.

Ha teheted, akkor egy nem frekventált üzletet válassz (pl: ne a West End Rossmann üzletet nézd ki magadnak). Sokkal nagyobb az esély arra, hogy a kiszemelt terméket megkaparinthatod és jobb esetben a tömeg is kisebb lesz.

Ha megteheted, menj oda nyitásra!

Mint ahogy én is említettem a fentiekben, hogy magammal viszem a "talán kuponokat", tedd te is ezt. Maximum nem használod fel őket.

Légy résen a pénztárnál. Velem már sokszpr előfordúlt, hogy át akartak verni. Persze lehet, hogy önhibáján kívűl történt, hisz valljuk be, hogy egy üzletre van max. 4 eladó/árufeltöltő és 1000 vevő. Ők is emberből vannak, könnyű hibázni. 


És egy utolsó jó tanács...A már nem felhasznált kuponokat, helyezd el az üzleten belül, hátha valakinek hasznára válik. Én mindig ezt teszem azóta, amióta egyszer otthon hagytam az egyik kuponomat (máig nem értem, hogy hogyan) de találtam a polcra letéve egy épp megfelelő kupont. Nagyon jó érzés volt. Köszönöm Kedves Idegen! 

Jó vásárlást lányok, és sok sok türelmet!

x, Bogi


Kövess Instagramon is!

Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el